Nu gäller det!!!!!!

I valrörelsens sista skälvande timmar är det fortfarande många som inte bestämt sig. Så många att de faktiskt kommer att avgöra valet imorgon.

Valet står mellan ökade klyftor, fler utslagna, hårdare samhällsklimat och i slutändan ett sämre och otryggare samhälle för alla medborgare.

Eller ett samhälle där vi anser oss ha råd med världens bästa välfärd. Ett samhälle där vi faktiskt bryr oss om varandra oavsett om det handlar om barn, studerande, pensionärer, invandrare, sjuka, arbetslösa, missbrukare eller vanliga arbetare. Ett samhälle som bygger på solidaritet istället för egoism. Ett samhälle som ser möjligheter istället för hinder. Ett samhälle som är både miljömässigt, ekonomiskt och socialt hållbart. Ett samhälle där det råder jämställdhet och jämlikhet.

Valet är Ditt imorgon. Valdagen är den enda dagen då allas röst är lika mycket värd. Utnyttja den rätten och rösta på Vänsterpartiet imorgon!

Lasse Langeborg

Vänsterpartiet Gävleborg